16 Mayıs 2017 Salı

Işıldayan (ondo do) - I

zaman dursun istiyorum
kederler değil de tamam olmanın içinde

ben yerimde kalsam da
dönüp dursun dünya bana ne?

ey karanlığın en dibindeki ışık
aydınlat bizi ölüm korkusundan
al zihnimizdeki ışıltıları
çevir donuk gözlere ki
göremesin güzel günleri

avutuluşum yoktur ninnilerle, öyle ki
ısıtır ölümün soğuk yüzü, içimi

evet başıma geldiğinde
ürkek bir hayvan gibi debelendim
gözlerim şaşkınlıktan çok ıslaktı
bir isyan değil, tamamlanmamışlıktı

hayatın doğuşuna dair düşünürüm
rastgeleliklerini severim, içimden
ve uzun zamandır yaparım bunu
kaldırdığımda kafamı, yıldızları severim
ama dövülen zerreciklerime kıyamam

canlılığın içinde canlı gözlerle
bakıyorum zorbalığına dair
sahiplenmesine şaşırıyorum, toz iken
buz iken döngü içinde dönüyorum

ölüm gelsin, ziyanı yok
alıp götürsün çok uzaklara
uzak diyarlarda sarıp sarmalasın
bilinmezliği ile yüreğimizi dağlasın
arkada kalanı olmadan
tamam olmanın keyfiyle
tabii ki en kolayı

0 yorum: